środa, 23 wrześniaSKUTECZNY MARKETING TWOJEJ FIRMY

Aktualności

Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?
Strona internetowa

Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?

Każda konstrukcja posiada fundament, na którym jest oparta. Podobnie jest, z Waszą firmą, która posiada pewne podstawowe cechy charakterystyczne, odróżniające ją od ofert konkurencji. Jednak, żeby o nich opowiedzieć potrzebna jest własna przestrzeń. Takim miejscem w świecie online jest właśnie strona internetowa, nierzadko stanowiąca formę wirtualnego biura. Jednak niektórzy zastanawiają się, po co firmie strona internetowa. Przygotowaliśmy kilka argumentów, które przekonają Was, że warto mieć własny adres www. Daj się znaleźć Strona to Wasz punkt odniesienie. Miejsce, do którego możecie kierować ruch z zarówno ten płatny, jak i zdobywany w sposób organiczny. Bez własnej strony po prostu nie ma możliwości, żeby budować sprawne kampanie online i mierzyć ich skuteczność. Dlatego własna
Social media w służbie sprzedaży
Skuteczny Marketing

Social media w służbie sprzedaży

Nie od dziś wiadomo, że wirtualne życie kręci się wokół mediów społecznościowych. Zastąpiły one popularne czaty, komunikatory, czy nawet niektóre fora internetowe. Jednak oprócz tego, że social media stały się nieodłącznym elementem naszego życia, to stanowią też skuteczne narzędzie reklamowe. Dlaczego warto reklamować się w mediach społecznościowych? Media społecznościowe wydają się świetnym narzędziem do tworzenia działań wizerunkowych, jednak wiele osób ma dylemat, czy mogą być równie skutecznym elementem wspierania sprzedaży. Otóż odpowiednio zaplanowana strategia i odpowiednie dopasowanie komunikacji może znacznie podnieść sprzedaż Waszego esklepu. Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż? Najbardziej oczywistą, a zarazem prawdziwą odpowiedzią jest to, że zwyczajnie zw
Dylematy reklamodawcy, czyli dom mediowy, czy agencja marketingowa?
Skuteczny Marketing

Dylematy reklamodawcy, czyli dom mediowy, czy agencja marketingowa?

Dom mediowy, czy agencja marketingowa? Oto jest pytanie! Zastanawiacie czym właściwie różni się jedno od drugiego i w czyje ręce oddać swoje reklamowe losy? Przygotowaliśmy dla Was krótki tekst na ten temat. Pomoże on Wam zbudować skuteczną strategię marketingową dla Waszej firmy, a tym samym odnieść biznesowy sukces. Agencja marketingowa bez tajemnic Agencja reklamowa – słowo klucz wielu firm, które planują dynamiczny rozwój. Jej głównym zadaniem jest kompleksowa realizacja kampanii reklamowych, które mogą być realizowane przez różne kanały – m.in. radio, telewizję, Internet, outdoor, czy prasę. W agencji reklamowej pracują nie tylko osoby zajmujące się wdrażaniem działań promocyjnych. To także cały sztab osób, które odpowiadają za prawidłowy przebieg i działanie prowadzonych kampan
Marketing restauracji. Od czego powinniśmy zacząć promować swój biznes?
Marketing dla gastronomii, Skuteczny Marketing

Marketing restauracji. Od czego powinniśmy zacząć promować swój biznes?

Restauracja, jak każda inna firma, żeby w pełni rozwinąć skrzydła potrzebuje przemyślanych działań marketingowych. Jak, więc reklamować lokal gastronomiczny, żeby zdobywać nowych klientów? Przygotowaliśmy kilka porad dedykowanych branży gastronomicznej. Fundamentem dobrze prosperującej restauracji jest znakomita kuchnia i profesjonalna obsługa. Jednak, żeby klienci mogli docenić te ważne aspekty działalności naszego lokalu, muszą najpierw do niego trafić. To zadanie pozwoli zrealizować skuteczna strategia marketingowa.   Wyprzedzić czas Marketing restauracji najlepiej rozpocząć już przed jej otwarciem. Klienci powinni mieć świadomość, że w pobliżu ich miejsca zamieszkania powstaje lokal gastronomiczny. W realizacji tego zadania pomoże strona internetowa, profil na social mediach,
Jak przetrwać kryzys w branży gastronomicznej?
Marketing dla gastronomii, Skuteczny Marketing

Jak przetrwać kryzys w branży gastronomicznej?

Branża gastronomiczna jest jednym z segmentów rynków, który najsilniej odczuł kryzys związany z epidemią COVID-19. Jakie kroki podjąć, żeby uratować  kawiarnię lub restaurację przed zamknięciem? Przygotowaliśmy dla Was kilka porad, które być może pomogą wzmocnić sprzedaż w tym niełatwym okresie. Dostawa pod drzwi Przede wszystkim musisz zmienić myślenie o formie zamówień z dowozem, które dotychczas były dodatkowym źródłem dochodu, a teraz muszą tymczasowo stać się fundamentem Twojego biznesu. Warto podjąć współpracę z popularnymi portalami umożliwiającymi zamówienie jedzenia online. Dzięki temu bezpośrednio dotrzesz do osób, które szukają jedzenia na wynos w Twojej okolicy. Właściwa komunikacja to podstawa Nie zapominaj o właściwej komunikacji ze stałymi klientami. Roześlij newsl
Jak marketing pozwala przetrwać kryzys?
Skuteczny Marketing

Jak marketing pozwala przetrwać kryzys?

Epidemia przeniosła nasze życie zarówno w aspekcie zawodowym, jak i osobistym do Internetu. To ogromne wyzwanie, a zarazem szansa dla działań marketingowych. Mogą one umożliwić nie tylko uratowanie firmy, ale nawet jej rozwój w tym niełatwym czasie. Jak wykorzystać działania promocyjne w czasie epidemii korona wirusa, żeby zwiększyć zyski? Eksponuj atuty W tym szczególnym czasie warto bardziej zdecydowanie niż wcześniej kłaść nacisk w komunikacji na bezpieczeństwo i wartości dodane. Bezkontaktowa dostawa, czy darmowa transport w dobie walki z koronawirusem mogą być czynnikiem przyśpieszającym podjęcie decyzji zakupowej.   Postaw na sprawdzone sposoby Swoją uwagę skup przede wszystkim na kampaniach, które konwertują najlepiej, to nie jest dobry czas na eksperymenty, a wydatki po
Drogowskaz do Twojego e-sklepu, czyli dlaczego biznes online nie uda się bez marketingu
E-commerce, Skuteczny Marketing

Drogowskaz do Twojego e-sklepu, czyli dlaczego biznes online nie uda się bez marketingu

Widoczność w Internecie jest kluczem do sukcesu Twojego biznesu online. Jednak, żeby użytkownicy mogli znaleźć prostą ścieżkę do sklepu, potrzebne są odpowiednie drogowskazy. Za to, żeby zostały stanęły one na ścieżce, którą podążają Twoi potencjalni klienci odpowiada marketing. O tym dlaczego działania promocyjne są niezbędnym elementem udanego biznesu e-commerce opowiemy poniżej. Daj się zobaczyć Budowanie widoczności jest fundamentem każdej strategii marketingu internetowego. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona zacznie pojawiać się na górze wyników wyszukiwania, a co się z tym łączy klienci będą coraz częściej trafiać do Twojego e-sklepu. Ważne jest to, żeby proces budowania pozycji w wyszukiwarkach był oparty na konsekwentnej strategii, która pomoże wypracować dobre wyniki.  
Czy warto założyć swój sklep internetowy?
E-commerce, Skuteczny Marketing

Czy warto założyć swój sklep internetowy?

Życie społeczne w coraz większym stopniu przenosi się do sieci. Nic, więc dziwnego, że ma to również wpływ na biznes. Zarówno wielcy światowi giganci poszczególnych branż, jak i niewielkie przedsiębiorstwa zaczęły aktywnie prowadzić działalność online. Zastanawiasz się, czy warto założyć swój sklep internetowy ? Śpieszymy z odpowiedzią! Każdy dzień, w którym wahasz się, czy założyć własny sklep online oddala Cię od konkurencji. I to nie w pozytywnym znaczeniu tego stwierdzenia. Firmy, które aktynie działają online po prostu znacznie Cię wyprzedziły, a Ty zostajesz z tyłu ze swoimi wątpliwościami. Dlatego przygotowaliśmy kilka argumentów, które sprawią, że przestaniesz mieć dylematy, czy warto wejść w e-commerce i po prostu zaczniesz działać. Dotrzyj do milionów Działalność sklepu sta