wtorek, 19 styczniaSKUTECZNY MARKETING TWOJEJ FIRMY

Aktualności

Wpływ pandemii koronawirusa na zlecenia marketingowe
Marketing

Wpływ pandemii koronawirusa na zlecenia marketingowe

Koronawirus wpłynął nie tylko na życie prywatne społeczności ograniczając jej aktywność do minimum. Pandemia w ogromnym stopniu wpłynęła na gospodarkę. Wiele branż już otrzymało lub w najbliższym czasie dostanie rykoszetem, powodując ogromne straty finansowe. Reklama vs. koronawirus Czy pandemia koronawirusa wpłynęła na branżę marketingową? W ogromnym stopniu. Pozytywnie czy negatywnie? To wszystko zależy od tego z jaką branżą mamy do czynienia. Wiele osób zorientowało się, że dla jednych firm to ogromny zastrzyk pieniędzy i zwiększenie zasięgu. Z kolei inne firmy znacznie musiały ograniczyć swoją działalność, w tym również wydatki na reklamę.   Myjmy ręce i zasłaniajmy twarz W ostatnich czasach do najpopularniejszych haseł wpisywanych w wyszukiwarkę należy: “mydło antybakt
Czy (i jak) mówić o zaangażowaniu społecznym firmy?
Skuteczny Marketing

Czy (i jak) mówić o zaangażowaniu społecznym firmy?

Wspieranie szczytnej idei z zasady warto pochwalić. Wśród coraz liczniejszych i coraz bardziej gwałtownych protestów w Polsce i na świecie warto jednak zadać sobie pytanie: co i w jaki sposób wspierać, by nie zaszkodziło to wizerunkowi firmy?   Według analizy Instytutu Gallupa konsumenci wydają dwukrotnie więcej w tych firmach, które wspierają bliskie im sprawy. A jeśli za deklaracjami idą też czyny, rośnie ich lojalność i zaufanie. A te w dzisiejszych czasach mogą się przydać. To właśnie marki otoczone siatką wiernych przyjaciół radzą sobie najlepiej, gdy z dnia na dzień pojawiają się nowe restrykcje. Z drugiej strony było wiele przykładów właścicieli czy pracowników firm, którzy powiedzieli kilka słów za dużo w ważnej dla siebie sprawie i całkowicie pogrążyli się w oczach części ko
Instastories zwiększa sprzedaż? Mamy na to sposób!
Social media marketing

Instastories zwiększa sprzedaż? Mamy na to sposób!

Instagram stał się nieodłącznym elementem budowania sprzedaży w branży e-commerce. Jednak o ile wpływ reklam i postów na konwersję nikogo już nie dziwi, to niewiele osób do zwiększenia zysków sklepu internetowego wykorzystuje Instastories. Jak to robić skutecznie? Mamy kilka wskazówek. Jak marki wykorzystują Instastories w budowania sieci sprzedaży online? Najwięcej sięga po najbardziej klasyczną wersję tego typu reklamy decydując się na prezentację produktową. Link opatrzony hasłem „Zobacz więcej” w takim scenariuszu przekierowuje do strony, gdzie można zakupić dany przedmiot. Znacznie mniejszy odsetek sklepów internetowych decyduje się na konstrukcję przekazu poradnikowego typu how-to. Dlaczego Instastories to skuteczny przekaz? Przede wszystkim ze względu na format. Sposób jego prez
Dlaczego Twoje reklama nie została zatwierdzona na Facebooku?
Social media marketing

Dlaczego Twoje reklama nie została zatwierdzona na Facebooku?

Facebook dzięki największej społeczności użytkowników jest znakomitym miejscem do prowadzenia kampanii marketingowej. Skomplikowane algorytmy portalu pozwalają bardzo precyzyjnie grupować użytkowników. Dzięki temu reklama może być kierowana dalece bardziej precyzyjnie, niż w przypadku innych mediów. Można określić grupę wiekową, obszar geograficzny, a nawet kategorie zainteresowań. Zasady dla reklam Z tak szerokim dotarciem Facebook stara się dbać o swoją reputację.  Jest to widoczne w szeregu zasad, które rządzą reklamami na portalu. Część jest wymuszona przez obowiązujące prawo, inne są przez wartości, którym sprzyja portal, a jeszcze inne mają na celu zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom. Warto znać te zasady już przygotowując kampanię – zaoszczędzisz wtedy czas na weryfikację reklamy
Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?
Strona internetowa

Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?

Każda konstrukcja posiada fundament, na którym jest oparta. Podobnie jest, z Waszą firmą, która posiada pewne podstawowe cechy charakterystyczne, odróżniające ją od ofert konkurencji. Jednak, żeby o nich opowiedzieć potrzebna jest własna przestrzeń. Takim miejscem w świecie online jest właśnie strona internetowa, nierzadko stanowiąca formę wirtualnego biura. Jednak niektórzy zastanawiają się, po co firmie strona internetowa. Przygotowaliśmy kilka argumentów, które przekonają Was, że warto mieć własny adres www. Daj się znaleźć Strona to Wasz punkt odniesienie. Miejsce, do którego możecie kierować ruch z zarówno ten płatny, jak i zdobywany w sposób organiczny. Bez własnej strony po prostu nie ma możliwości, żeby budować sprawne kampanie online i mierzyć ich skuteczność. Dlatego własna
Social media w służbie sprzedaży
Skuteczny Marketing

Social media w służbie sprzedaży

Nie od dziś wiadomo, że wirtualne życie kręci się wokół mediów społecznościowych. Zastąpiły one popularne czaty, komunikatory, czy nawet niektóre fora internetowe. Jednak oprócz tego, że social media stały się nieodłącznym elementem naszego życia, to stanowią też skuteczne narzędzie reklamowe. Dlaczego warto reklamować się w mediach społecznościowych? Media społecznościowe wydają się świetnym narzędziem do tworzenia działań wizerunkowych, jednak wiele osób ma dylemat, czy mogą być równie skutecznym elementem wspierania sprzedaży. Otóż odpowiednio zaplanowana strategia i odpowiednie dopasowanie komunikacji może znacznie podnieść sprzedaż Waszego esklepu. Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż? Najbardziej oczywistą, a zarazem prawdziwą odpowiedzią jest to, że zwyczajnie zw
Dylematy reklamodawcy, czyli dom mediowy, czy agencja marketingowa?
Skuteczny Marketing

Dylematy reklamodawcy, czyli dom mediowy, czy agencja marketingowa?

Dom mediowy, czy agencja marketingowa? Oto jest pytanie! Zastanawiacie czym właściwie różni się jedno od drugiego i w czyje ręce oddać swoje reklamowe losy? Przygotowaliśmy dla Was krótki tekst na ten temat. Pomoże on Wam zbudować skuteczną strategię marketingową dla Waszej firmy, a tym samym odnieść biznesowy sukces. Agencja marketingowa bez tajemnic Agencja reklamowa – słowo klucz wielu firm, które planują dynamiczny rozwój. Jej głównym zadaniem jest kompleksowa realizacja kampanii reklamowych, które mogą być realizowane przez różne kanały – m.in. radio, telewizję, Internet, outdoor, czy prasę. W agencji reklamowej pracują nie tylko osoby zajmujące się wdrażaniem działań promocyjnych. To także cały sztab osób, które odpowiadają za prawidłowy przebieg i działanie prowadzonych kampan
Marketing restauracji. Od czego powinniśmy zacząć promować swój biznes?
Marketing dla gastronomii, Skuteczny Marketing

Marketing restauracji. Od czego powinniśmy zacząć promować swój biznes?

Restauracja, jak każda inna firma, żeby w pełni rozwinąć skrzydła potrzebuje przemyślanych działań marketingowych. Jak, więc reklamować lokal gastronomiczny, żeby zdobywać nowych klientów? Przygotowaliśmy kilka porad dedykowanych branży gastronomicznej. Fundamentem dobrze prosperującej restauracji jest znakomita kuchnia i profesjonalna obsługa. Jednak, żeby klienci mogli docenić te ważne aspekty działalności naszego lokalu, muszą najpierw do niego trafić. To zadanie pozwoli zrealizować skuteczna strategia marketingowa.   Wyprzedzić czas Marketing restauracji najlepiej rozpocząć już przed jej otwarciem. Klienci powinni mieć świadomość, że w pobliżu ich miejsca zamieszkania powstaje lokal gastronomiczny. W realizacji tego zadania pomoże strona internetowa, profil na social mediach,
Jak przetrwać kryzys w branży gastronomicznej?
Marketing dla gastronomii, Skuteczny Marketing

Jak przetrwać kryzys w branży gastronomicznej?

Branża gastronomiczna jest jednym z segmentów rynków, który najsilniej odczuł kryzys związany z epidemią COVID-19. Jakie kroki podjąć, żeby uratować  kawiarnię lub restaurację przed zamknięciem? Przygotowaliśmy dla Was kilka porad, które być może pomogą wzmocnić sprzedaż w tym niełatwym okresie. Dostawa pod drzwi Przede wszystkim musisz zmienić myślenie o formie zamówień z dowozem, które dotychczas były dodatkowym źródłem dochodu, a teraz muszą tymczasowo stać się fundamentem Twojego biznesu. Warto podjąć współpracę z popularnymi portalami umożliwiającymi zamówienie jedzenia online. Dzięki temu bezpośrednio dotrzesz do osób, które szukają jedzenia na wynos w Twojej okolicy. Właściwa komunikacja to podstawa Nie zapominaj o właściwej komunikacji ze stałymi klientami. Roześlij newsl
Jak marketing pozwala przetrwać kryzys?
Skuteczny Marketing

Jak marketing pozwala przetrwać kryzys?

Epidemia przeniosła nasze życie zarówno w aspekcie zawodowym, jak i osobistym do Internetu. To ogromne wyzwanie, a zarazem szansa dla działań marketingowych. Mogą one umożliwić nie tylko uratowanie firmy, ale nawet jej rozwój w tym niełatwym czasie. Jak wykorzystać działania promocyjne w czasie epidemii korona wirusa, żeby zwiększyć zyski? Eksponuj atuty W tym szczególnym czasie warto bardziej zdecydowanie niż wcześniej kłaść nacisk w komunikacji na bezpieczeństwo i wartości dodane. Bezkontaktowa dostawa, czy darmowa transport w dobie walki z koronawirusem mogą być czynnikiem przyśpieszającym podjęcie decyzji zakupowej.   Postaw na sprawdzone sposoby Swoją uwagę skup przede wszystkim na kampaniach, które konwertują najlepiej, to nie jest dobry czas na eksperymenty, a wydatki po