piątek, 23 kwietniaSKUTECZNY MARKETING TWOJEJ FIRMY

Aktualności

Jak efektywnie reklamować się w internecie?
Marketing, Social media marketing

Jak efektywnie reklamować się w internecie?

Czasy mamy takie, że człowiek bez Internetu czuje się jak bez ręki. Zastępuje nim telewizję, prasę drukowaną, a nawet bezpośredni kontakt z bliskimi. W sieci można już właściwie wszystko. Dlatego też marketingowcy stawiają właśnie na to medium jako jedno z ważniejszych kanałów dotarcia do konsumenta. Przecież spędza on w nim często nawet 75% dnia. Dodatkowo Internet należy traktować jako prawdziwą kopalnię narzędzi reklamowych. Tutaj można właściwie wszystko. Każde działanie na rzecz budowania wizerunku brandu, może okazać się kluczem do sukcesu. Punkt startowy Zacząć należy jednak od podstaw. W Internecie absolutnym must have marki jest oczywiście strona internetowa. Własna www pełni rolę wizytówki firmy. Współczesny konsument nim zaufa, szuka, a nawet ‘węszy’ w sieci w poszukiwaniu wia
Newsletter, który sprzedaje
Marketing

Newsletter, który sprzedaje

Newslettery są skutecznym narzędziem sprzedażowym. Z tej wiedzy garściami czerpie branża e-commerce. Jednak, żeby mailing stał się wsparciem naszej sprzedaży, musi spełnić jeden, podstawowy warunek. Musi go ktoś przeczytać. Jak pisać newslettery, żeby ktokolwiek zechciał zapoznawać się z ich treścią? Mamy dla Was kilka podpowiedzi, dzięki którym Wasz open rate drastycznie wzrośnie. Lead na wagę złota Podstawowa zasada jest taka, żeby pisać do tych, którzy tę wiadomość zechcą przeczytać, bowiem inni potraktują ją jako SAPM. Niezwykle istotna jest, więc dobrze zbudowana lista mailingowa. Odpowiednia segmentacja i dopasowanie rodzaju wiadomości do odbiorców pozwoli na lepszą efektywność prowadzonych kampanii mailingowych. Inspiruj, a potem sprzedaj Dobry newsletter to taki, który na pierw
Jak zarabiać w e-commerce?
E-commerce

Jak zarabiać w e-commerce?

Kiedyś posiadanie własnego sklepu wymagało ogromnych nakładów finansowych i zaplecza towarowego. W świecie e-commerce możliwości są znacznie bardziej dostępne, dzięki czemu własny sklep online może mieć niemal każdy. Jednak posiadać nie oznacza tego samego, co zarabiać. Jak, więc zarabiać w Internecie? Mamy kilka podpowiedzi. Dobrze zarządzany sklep może w ekspresowym tempie się rozwijając się, a jednocześnie pomnażając zyski właścicieli. Co zrobić, żeby nasz biznes online zaczął przynosić dochody. Przede wszystkim powinniśmy skupić się na prognozowaniu ,analizowaniu i kreowaniu nowych szlaków biznesowych. Zapewni to ciągłość rozwoju, a jednocześnie uchroni przed powielaniem błędów. Intuicyjna i estetyczna strona Podobnie, jak sklepu internetowe dbają o prezencję witryn handlowych, ta
Jak zwiększać kompetencje marketingowe?
Marketing

Jak zwiększać kompetencje marketingowe?

Specjaliści do spraw marketingu nie mają łatwego zadania na co dzień do wykonania. Muszą doskonale poznać swoich klientów, aby móc do ich potrzeb dopasować kampanię reklamową. Do tego nie mogą zapominać o tym, żeby pracować nad swoimi poszczególnymi kompetencjami marketingowymi. Dokładna analiza To czym mówi wykazać się współczesny marketingowiec to zmysł analityczny. Dlaczego klienci skupiają się na tylko na jednym źródle sprzedaży? Czemu smak winogronowy sprzedaje się lepiej niż zielona herbata? Dlaczego klienci wykupują wakacje na początku roku chętniej niż w maju? Oto przykładowo pytania, jakie zawsze doprowadzają do dogłębnej analizy wpływającej na późniejsze zaoferowanie usług. Marketingowiec musi również analizować...swoje zachowanie. Jak to mówią - uczymy się na błędach. Jeżel
Wpływ pandemii koronawirusa na zlecenia marketingowe
Marketing

Wpływ pandemii koronawirusa na zlecenia marketingowe

Koronawirus wpłynął nie tylko na życie prywatne społeczności ograniczając jej aktywność do minimum. Pandemia w ogromnym stopniu wpłynęła na gospodarkę. Wiele branż już otrzymało lub w najbliższym czasie dostanie rykoszetem, powodując ogromne straty finansowe. Reklama vs. koronawirus Czy pandemia koronawirusa wpłynęła na branżę marketingową? W ogromnym stopniu. Pozytywnie czy negatywnie? To wszystko zależy od tego z jaką branżą mamy do czynienia. Wiele osób zorientowało się, że dla jednych firm to ogromny zastrzyk pieniędzy i zwiększenie zasięgu. Z kolei inne firmy znacznie musiały ograniczyć swoją działalność, w tym również wydatki na reklamę.   Myjmy ręce i zasłaniajmy twarz W ostatnich czasach do najpopularniejszych haseł wpisywanych w wyszukiwarkę należy: “mydło antybakt
Czy (i jak) mówić o zaangażowaniu społecznym firmy?
Skuteczny Marketing

Czy (i jak) mówić o zaangażowaniu społecznym firmy?

Wspieranie szczytnej idei z zasady warto pochwalić. Wśród coraz liczniejszych i coraz bardziej gwałtownych protestów w Polsce i na świecie warto jednak zadać sobie pytanie: co i w jaki sposób wspierać, by nie zaszkodziło to wizerunkowi firmy?   Według analizy Instytutu Gallupa konsumenci wydają dwukrotnie więcej w tych firmach, które wspierają bliskie im sprawy. A jeśli za deklaracjami idą też czyny, rośnie ich lojalność i zaufanie. A te w dzisiejszych czasach mogą się przydać. To właśnie marki otoczone siatką wiernych przyjaciół radzą sobie najlepiej, gdy z dnia na dzień pojawiają się nowe restrykcje. Z drugiej strony było wiele przykładów właścicieli czy pracowników firm, którzy powiedzieli kilka słów za dużo w ważnej dla siebie sprawie i całkowicie pogrążyli się w oczach części ko
Instastories zwiększa sprzedaż? Mamy na to sposób!
Social media marketing

Instastories zwiększa sprzedaż? Mamy na to sposób!

Instagram stał się nieodłącznym elementem budowania sprzedaży w branży e-commerce. Jednak o ile wpływ reklam i postów na konwersję nikogo już nie dziwi, to niewiele osób do zwiększenia zysków sklepu internetowego wykorzystuje Instastories. Jak to robić skutecznie? Mamy kilka wskazówek. Jak marki wykorzystują Instastories w budowania sieci sprzedaży online? Najwięcej sięga po najbardziej klasyczną wersję tego typu reklamy decydując się na prezentację produktową. Link opatrzony hasłem „Zobacz więcej” w takim scenariuszu przekierowuje do strony, gdzie można zakupić dany przedmiot. Znacznie mniejszy odsetek sklepów internetowych decyduje się na konstrukcję przekazu poradnikowego typu how-to. Dlaczego Instastories to skuteczny przekaz? Przede wszystkim ze względu na format. Sposób jego prez
Dlaczego Twoje reklama nie została zatwierdzona na Facebooku?
Social media marketing

Dlaczego Twoje reklama nie została zatwierdzona na Facebooku?

Facebook dzięki największej społeczności użytkowników jest znakomitym miejscem do prowadzenia kampanii marketingowej. Skomplikowane algorytmy portalu pozwalają bardzo precyzyjnie grupować użytkowników. Dzięki temu reklama może być kierowana dalece bardziej precyzyjnie, niż w przypadku innych mediów. Można określić grupę wiekową, obszar geograficzny, a nawet kategorie zainteresowań. Zasady dla reklam Z tak szerokim dotarciem Facebook stara się dbać o swoją reputację.  Jest to widoczne w szeregu zasad, które rządzą reklamami na portalu. Część jest wymuszona przez obowiązujące prawo, inne są przez wartości, którym sprzyja portal, a jeszcze inne mają na celu zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom. Warto znać te zasady już przygotowując kampanię – zaoszczędzisz wtedy czas na weryfikację reklamy
Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?
Strona internetowa

Pod właściwy adres. Po co firmie strona internetowa?

Każda konstrukcja posiada fundament, na którym jest oparta. Podobnie jest, z Waszą firmą, która posiada pewne podstawowe cechy charakterystyczne, odróżniające ją od ofert konkurencji. Jednak, żeby o nich opowiedzieć potrzebna jest własna przestrzeń. Takim miejscem w świecie online jest właśnie strona internetowa, nierzadko stanowiąca formę wirtualnego biura. Jednak niektórzy zastanawiają się, po co firmie strona internetowa. Przygotowaliśmy kilka argumentów, które przekonają Was, że warto mieć własny adres www. Daj się znaleźć Strona to Wasz punkt odniesienie. Miejsce, do którego możecie kierować ruch z zarówno ten płatny, jak i zdobywany w sposób organiczny. Bez własnej strony po prostu nie ma możliwości, żeby budować sprawne kampanie online i mierzyć ich skuteczność. Dlatego własna
Social media w służbie sprzedaży
Skuteczny Marketing

Social media w służbie sprzedaży

Nie od dziś wiadomo, że wirtualne życie kręci się wokół mediów społecznościowych. Zastąpiły one popularne czaty, komunikatory, czy nawet niektóre fora internetowe. Jednak oprócz tego, że social media stały się nieodłącznym elementem naszego życia, to stanowią też skuteczne narzędzie reklamowe. Dlaczego warto reklamować się w mediach społecznościowych? Media społecznościowe wydają się świetnym narzędziem do tworzenia działań wizerunkowych, jednak wiele osób ma dylemat, czy mogą być równie skutecznym elementem wspierania sprzedaży. Otóż odpowiednio zaplanowana strategia i odpowiednie dopasowanie komunikacji może znacznie podnieść sprzedaż Waszego esklepu. Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż? Najbardziej oczywistą, a zarazem prawdziwą odpowiedzią jest to, że zwyczajnie zw