piątek, 23 kwietniaSKUTECZNY MARKETING TWOJEJ FIRMY

Instastories zwiększa sprzedaż? Mamy na to sposób!

Instagram stał się nieodłącznym elementem budowania sprzedaży w branży e-commerce. Jednak o ile wpływ reklam i postów na konwersję nikogo już nie dziwi, to niewiele osób do zwiększenia zysków sklepu internetowego wykorzystuje Instastories. Jak to robić skutecznie? Mamy kilka wskazówek.

Jak marki wykorzystują Instastories w budowania sieci sprzedaży online?

Najwięcej sięga po najbardziej klasyczną wersję tego typu reklamy decydując się na prezentację produktową. Link opatrzony hasłem „Zobacz więcej” w takim scenariuszu przekierowuje do strony, gdzie można zakupić dany przedmiot. Znacznie mniejszy odsetek sklepów internetowych decyduje się na konstrukcję przekazu poradnikowego typu how-to.

Dlaczego Instastories to skuteczny przekaz?

Przede wszystkim ze względu na format. Sposób jego prezentacji zajmuje cały ekran, dzięki czemu odbiorcy nie mają innych komunikatów, które mogłyby zmniejszyć siłę naszego przekazu. Ponadto po uzyskaniu odpowiedniej liczby followersów istnieje możliwość przekierowywania osób przeglądających nasze instastories do pożądanego przez nas adresu www. Ponadto Instastories kojarzą się z czymś unikalnym, dostępnym przez ściśle określony czas, dzięki czemu budzą większe zainteresowanie niż tradycyjne formaty reklamowe.

Jak budować komunikację na Instagramie

Planując aktywną obecność marketingową na Instagramie, powinniśmy pamięta o kilku istotnych kwestiach. To medium, które przyzwyczaiło odbiorców do wizualnie atrakcyjnych przekazów. Dlatego estetyczne zdjęcia prezentujące ofertę naszego e-sklepu to absolutny fundament budowania instagramowego wizerunku.

Moc hasztagów

Instagram to przede wszystkim hasztagi. Prawda ta ma odzwierciedlenie zarówno w klasycznych publikacjach, jak i narzędziach typu Instastories. Dzięki odpowiedniemu określenia tematyki naszej publikacji za pomoc # mam szanse nie tylko na zwiększenie zasięgów, ale także na precyzyjne dotarcie do interesującego nas targetu

Współpracuj z najlepszymi

Instagram to wyjątkowo skuteczne medium pod kątem działania z influencerami. W tej materii wszystkie chwyty są dozwolone, więc nie warto ograniczać się do jednego formatu pracując z liderami opinii. Warto, więc podczas negocjowania warunków poza klasycznymi publikacjami umówić się na komunikację typu Instastories, która odbiorcom wyda się bardziej autentyczna i bardziej interesująca niż klasyczny wpis sponsorowany, co wzmocni jego przekaz.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *