Marketing & Media Summit 2017

Komunikacja w erze cyfryzacji

Warszawa - 20 listopada 2017

Rada programowa

Piotr Krzeszowiak

Dyrektor Zarządzający w firmie Envolved, oferującej wyspecjalizowane usługi consultingowe w zakresie budowania strategii CRM, zarządzania programami lojalnościowymi oraz tworzenia narzędzi marketingowych i sprzedażowych, opierających się na zaawansowanej analizie danych konsumenckich. Ekspert i pasjonat „customer centricity” jako strategii zarządzania.

Prelegent wielu konferencji branżowych. Od prawie 20-u lat wspiera marki z różnych branż w Polsce i za granicą w zwiększaniu orientacji na potrzeby klientów. Po ukończeniu studiów „Zarządzania i Marketingu” na Uniwersytecie Kolońskim i „CEMS International Management” na Stockholm School of Economics zaangażowany w projektach CRM w Europie Zachodniej, m.in. pomagając pierwszym partnerom Payback przy wykorzystaniu danych w segmentacjach klientów. Po powrocie do Polski w 2005 r. przez 6 lat kierował wyspecjalizowanymi we wdrażaniu CRM i rozwiązań lojalnościowych firmami Client Vela Polska i Swiss Post Solutions Polska. W 2012 r. wspólnie z Janem Boluminskim – jednym z europejskich pionierów CRM&Loyalty – założył firmę doradczą Loyalty Shop, która po połączeniu w 2016 r. ze swoim strategicznym partnerem Envolved z Monachium rozszerza zakres swojej działalności na rynki zagraniczne. W projektach dla takich firm jak adidas, Metro C&C, Eurotours Int., real, Żabka, Tchibo, Lufthansa Miles&More, Media-Saturn wykorzystuje międzynarodowe doświadczenie oraz szeroką wiedzę na temat innowacji i trendów rynkowych. Były Członek Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (2010-2012).

Pozostali

Andrzej Krakowski

Professor of Film and Digital Media, Department of Media and Communication Arts, The City College of New York, screenwriter, film producer, teacher, writer and cartoonist., doctor of film arts. Krakowski studied Directing at the Polish National Film School in Łódź.

Czytaj więcej...

Piotr Krzeszowiak

Dyrektor Zarządzający w firmie Envolved, oferującej wyspecjalizowane usługi consultingowe w zakresie budowania strategii CRM, zarządzania programami lojalnościowymi oraz tworzenia narzędzi marketingowych i sprzedażowych, opierających się na zaawansowanej analizie danych konsumenckich. Ekspert i pasjonat „customer centricity” jako strategii zarządzania.

Czytaj więcej...

Maciej Orłoś

Absolwent wydziału aktorskiego PWST im. Aleksandra Zelwerowicza oraz One Year Acting Course w London Academy of Music and Dramatic Arts (LAMDA).

Czytaj więcej...

Lidia Sobańska

Prezes Zarządu PRConnect Sp. z o.o., firmy zajmującej się dystrybucją informacji prasowych do mediów w Polsce, Europie i na świecie a także organizacją i obsługą medialną konferencji i wydarzeń.

Czytaj więcej...

Organizatorzy

Patronat Honorowy

Partner Strategiczny

Partner Główny

Partner

Partnerzy Medialni

Miejsce

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny,
ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa