Każda konstrukcja posiada fundament, na którym jest oparta. Podobnie jest, z Waszą firmą, która posiada pewne podstawowe cechy charakterystyczne, odróżniające ją od ofert konkurencji. Jednak, żeby o nich opowiedzieć potrzebna jest własna przestrzeń. Takim miejscem w świecie online jest właśnie strona internetowa, nierzadko stanowiąca formę wirtualnego biura. Jednak niektórzy zastanawiają się, po co firmie strona internetowa. Przygotowaliśmy kilka argumentów, które przekonają Was, że warto mieć własny adres www.
Daj się znaleźć
Strona to Wasz punkt odniesienie. Miejsce, do którego możecie kierować ruch z zarówno ten płatny, jak i zdobywany w sposób organiczny. Bez własnej strony po prostu nie ma możliwości, żeby budować sprawne kampanie online i mierzyć ich skuteczność. Dlatego własna witryna www, to absolutne must have firm, które chcą się rozwijać i nieustannie zdobywać kolejne segmenty rynku, a także mikroprzedsiębiorstw budujących lokalną rozpoznawalność. Biznes po prostu potrzebuje własnego adresu niezależnie od branży, w której działacie. Warto podkreślić, że Wasze biuro online będzie dostępne dla klientów przez całą dobę. Dzięki temu żaden klient nie pocałuje przysłowiowej klamki.
Zbuduj wiarygodność
Nic tak nie wpływa na podjęcie decyzji zakupowej lub pogłębienie chęci skorzystania z danej usługi, jak opinie innych, zadowolonych klientów. Własna firmowa strona internetowa to możliwość chwalenia się rekomendacjami innych. Jest to też miejsce, w którym możecie opowiedzieć o swojej pracy, doświadczeniu i pobudkach, które sprawiają, że Wasza praca jest jedyna w swoim rodzaju. Dzięki temu zbudujecie zaufanie i podniesiecie wiarygodność swojej działalności.
Bądźcie w kontakcie
Czasy papierowych wizytówek powoli przemijają. Dzisiaj wyszukiwarka Google stała się podstawowym narzędziem poszukiwania kontaktu. Dlatego Wasza strona www stanie się rodzajem wirtualnej wizytówki, na której Wasi potencjalni klienci znajdą dane kontaktowe oraz szybki formularz, dzięki któremu będą mogli złożyć szybkie zapytanie.
Kreuj możliwości
Firmowa strona internetowa to zaledwie preludium, do tego jakie możliwości otwiera przed Wami świat marketingu online. Posiadając własną witrynę www możecie korzystać z różnorodnych form promocji od Google Ads, poprzez pozycjonowanie i kampanie na znanych portalach www. Jednak warto pamiętać, że te wszystkie działania w efekcie będą prowadzić pod Wasz wirtualny adres. Dlatego nawet najskuteczniejsza kampania online nie będzie skuteczna, jeśli strona, na którą zaprosicie użytkownika będzie mało intuicyjna czy nieciekawa. Każda strategia marketingu internetowego powinna opierać się na zbudowaniu funkcjonalnej i nowoczesnej witryny www, która będzie początkiem historii sukcesu Waszego biznesu w świecie online.
Nie wyobrażam sobie, żeby w czasach pandemii jakaś poważna firma nie miała swojej strony. To samo dotyczy się social mediów.